Pazartesi, Nisan 02, 2012

Labrinth - Earthquake ft. Tinie Tempah

Labrinth - Earthquake ft. Tinie Tempah şarkısı daha çok teknodünya gibi bir alanda yapılmış.Klip ve şarkı sözleri burda..(İngilizce/Türkçe)





Şarkı Sözleri:

Labrinth, come in...[x3]
- Labrinth, içeri gel...[x3]

Ladies and gentlemen
- Bayanlar ve baylar
This is something they call
- Bu onların
A ground-breaker, breaker...
- Yer kırıcı dedikleri bir şey
So let me first apologize
- O yüzden ilk önce özür dilememe izin verin
To the shirts and the ties
- Gömleklerden ve kravatlardan
For your makeup
- Makyajınızdan

Cause I'll make you ugly
- Çünkü sizi çirkinleştireceğim
As soon as it drops
- Düşer düşmez
We're on a rampage
- Bir kargaşanın içindeyiz
Bottles poppin' off
- Şişeler patlıyor
Before you know it
- Sen bilmeden önce
There's rubble and dust
- Döküntü ve tozlar çıkacak
Cause we be crashing it up
- Çünkü çökerteceğiz
Somebody say, "You better run"
- Biri diyor ki "Koşsan iyi olur"

Yeah!
- Evet!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Say yeah!
- Evet de!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
- Çünkü biz bomba atıyoruz, bomba atıyoruz
Just smash something, yeah mosh* for me
- Sadece bir şeyler parçala, evet bana çarpın
Hey yeah!
- Hey evet!
We can make an earthquake up in here
- Burada bir deprem yaratabiliriz
So here we go, we go
- O yüzden başlıyoruz, başlıyoruz

Ladies and gentlemen
- Bayanlar ve baylar
What you're about to witness
- Birazdan tanıklık edeceğiniz şey
It's no illusion...
- İlüzyon değildir
And now, we got the bass banging from here to Buckingham Palace
- ve şimdi, burdan Buckingham Palace'e kadar duyulan bir basa sahibiz
They're all moving
- Hepsi kıpırdıyor
Hey Simon, we're fucking them up
- Hey Simon, onların işini feci bitirdik
Turning them pshyco
- Onları delirttik
Everybody rock
- Herkes şokta
Let's bring the house down to rubble and dust
- Hadi bu evi döküntü ve toza dönüştürelim
Cause we be crashing it up
- Çünkü çökerteceğiz
Somebody say, "You better run"
- Biri diyorki "Koşsan iyi olur"

Yeah!
- Evet!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Say yeah!
- Evet de!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
- Çünkü biz bomba atıyoruz, bomba atıyoruz
Just smash something, yeah mosh* for me
- Sadece bir şeyler parçala, evet bana çarpın
Hey yeah!
- Hey evet!
We can make an earthquake up in here
- Burada bir deprem yaratabiliriz
So here we go, we go
- O yüzden başlıyoruz, başlıyoruz

I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
- Çünkü biz bomba atıyoruz, bomba atıyoruz
Just smash something, yeah mosh* for me
- Sadece bir şeyler parçala, evet bana çarpın, evet
We can make an earthquake up in here
- Burada bir deprem yaratabiliriz

[Tinie Tempah]
Hey Labrinth, this looks like a straight 10 on the Richter scale
- Hey Labrinth, bu deprem 10 büyüklüğünde gibi görünüyor
Yeah, fire, fire
- Evet, ateş, ateş
We about to set this place on fire
- Bu mekanı ateşe vermek üzereyiz
Without a match or lighter
- Kibrit veya çakmak olmadan
Don't do girlfriends
- Yapmayın sevgililerim
One nighters make them, ah
- Hepsi bir gecelik, ah
C-minor, if I want Christian or Kurt Geiger
- C-minör, eğer Christian veya Kurt Geiger istersem
I just phone up the designer
- Tasarımcıya sadece telefon açarım
Doing all-nighters
- Tüm gece çalışarak
No days off, grey hairs and a little bit of weight loss
- Tatil yok, gri saçlar ve biraz kilo kaybı
I predict riots, I predict chaos
- İsyan tahmin ediyorum, kaos tahmin ediyorum
I predict people, I predict aaahh!
- İnsan tahmin ediyorum, tahmin ediyorum aah
Disturbing London, got the whole city panicking
- Londrayı rahatsız ederek tüm şehri paniğe soktum
I'll be Nostradamus, this my l-l-l-l Labrinth
- Nostradamus olacağım, bu benim l-l-l-l Labrinth

Yeah!
- Evet!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Say yeah!
- Evet de!
I predict an earthquake up in here
- Burada bir deprem olacağını tahmin ediyorum
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
- Çünkü biz bomba atıyoruz, bomba atıyoruz
Just smash something, yeah mosh* for me
- Sadece bir şeyler parçala, evet bana çarpın
Hey yeah!
- Hey evet!
We can make an earthquake up in here
- Burada bir deprem yaratabiliriz
So here we go, we go
- O yüzden başlıyoruz, başlıyoruz

Labrinth, come in...
- Labrinth, içeri gel...

Mosh: Sert bir şekilde yapılan, karşı tarafa bilinçli bir şekilde zarar verme 
eğilimindeki punk/hardcore dansıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Köşe Yazıları