Çarşamba, Mayıs 02, 2012

Yeni Makaleye Yeni Ribbonu

 Merhaba,arkadaşlar.Herkes en yeni yazısının sağ üst köşesine bir yeni ribbonu güzel bulur. Bende çoğu siteden gördüğüm bu kodu bende kullanmaya başladım.Sizin içinde paylaşıyım dedim :)




Arkadaşlar önce bu kodu buluyoruz:


]]></b:skin>


Sonra altına bu kodu ekliyoruz:

  #yeniyazisi { position:relative; z-index: 99999; width:55px; height:55px; right: 2px; float:right; top:1px; background-image: url('http://3.bp.blogspot.com/-R9sVhax51j4/T6EH4efxCGI/AAAAAAAAASU/jdJCIVz_EU0/s1600/a.png'); background-repeat: no-repeat; }


Sonrada wigdet şablonlarını genişletip , bu kodu buluyoruz.:

  <div id='main-wrapper'>
yada
<b:section class='main' id='main' showaddelement='no'>



1.kodun altına ,2 kodun üstündeki bölgeye bu kodu ekliyoruz: <div id='yeniyazisi'/> 
Yazı tamamen bu siteye aiittir ! Kaynaklar :Ocabbaroğlu  | Bloghocam

2 yorum:

  1. Bloghocam.blogspot.com dan çalıntı resimde benden :D aslında ben ilk çaldım sonra kaldırdım sende benden çalmışsın!

    YanıtlaSil
  2. knk kaynak yazıcaktım tam da .d

    YanıtlaSil

Köşe Yazıları